zondag 29 juli 2012

Crystaliciousss Summer giveaway CLOSED

Time for a summer giveaway!



GIVEAWAY CLOSED
winner will be announced soon

WINACTIE GESLOTEN
Winnares wordt spoedig bekend gemaakt




Deze winactie is open voor wereldwijde deelname, meedoen
kan door de stappen van Rafflecopter te volgen. Niet zeker
hoe het werkt? Mail me gerust voor hulp, geen probleem :)
Alle opties zijn vrijwillig, niks moet alles mag.
Maar nu snel door naar de prijs met een waarde van meer dan
€ 200,00 Succes!


This giveaway is open internationnaly. You can enter by
following the steps of  Rafflecopter. Not sure what to do?
Sent me an email with the Rafflecopter tasks or just ask me
for support. No problemo :) All options are optional.
But let's get on with the prize with a value over € 200,00
Good luck!

1 A Supertrash thousandway dress in black size M
2 WIC Amazing Australia collection
3 Pupa Nailmania Neon 3 polishes
4 Rituals Perfection Volume mascara in black
5 The Body shop custom made Shimmer cubes collection
6 Roger & Gallet Bois D'orange Travel essentials, shampoo,
   conditioner, bodylotion & Shower gel.
7 Invito faux reptile wallet
8 Australian Gold spf 15 spray gel
9 A Glossybox, which one? That's a surprise ;)
10WIC Flip flops & toe seperators

http://www.rafflecopter.com/rafl/display/330e895/" rel="nofollow">a Rafflecopter giveaway








59 opmerkingen:

  1. Wiehoe! Wat een super leuke winactie! Ik doe zeker weten mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOVE the giveaway <3 thank you so much!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeey 100 puntjes gescoord! Raar dat ik 'm alleen nog niet op mijn blog zie, hij is gekoppeld :)
    Wat een superleuke winactie! Love the wallet :D
    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so awesome!!
    Thank you so much!!
    This is crazy!
    I'd love so much to win a prize like that!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldige winacties heb jij toch altijd ! haha wie weet heb ik deze x geluk!
    Ik doe super super graag mee, wat een leuk zomer pakket zeg!

    Ik heb dat hele ding ingevuld, ik heb alles gedaan behalve een artikel geschreven!

    Ik ga nu heeeel hard duimen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh. My. God.
    Ik ben hier via een Nederlandse blog opgekomen, totaal onverwacht maar dit kan ik niet aan mijn neus laten voorbij gaan! Ik zou zot moeten zijn. Ik waag mijn kansje! Hoe klein die ook mag zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee!
    Ik heb bijna alles gedaan.
    90 van de 100:)

    Superleuke blog en winactie!
    Hopen dat ik win
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. My fave items would be the wallet or the nail polishs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liked and shared! ^^
    Su FACEBOOK sono PATRIZIA GIVEAWAY SCHIAVONE
    PATRI.SHEVA@TISCALI.IT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely giveaway, thank you. Fingers crossed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. enter me
    fb carmen rossi
    gfc and twitter jasminem2004
    jasminem2004@hotmail.com
    shared on fb!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Its my first time to comment on your blog...
    I love it!
    Anything you would like to giveaway is cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. entered thanks ^^
    GFC Francesca Scirpoli

    piukina81@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ALL DONE! I’M ITALIAN FOLLOWER (LAURA VALZY, MAIL valzy87@yahoo.it)
    ENTER ME, THANKS! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Enter Me
    I hope, I can win Crystaliciousss Summer giveaway
    e-mail= bebe_mutz@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you so much for this Opportunity!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuke giveaway, Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeeeh wat een super leuke winactie, ik doe zeker mee! Even die stappen eens bekijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thanks a lot for this amazing giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely giveaway. I found you through a blog I regular. Looks great

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I really love winning beauty products. Thanks for the wonderful giveaway :)

    Renee
    fattybumpkins at yahoo dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Crystal!
    I've joined your summer giveaway :)
    Thank for the chance,
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. thanks you for this awesome giveaway~
    hoping to win~

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wow wow! Geweldige give away! Ik heb me aangemeld via Facebook ((GLAMOURMOES)) en 70/100 van de entries voltooid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Awesome Giveaway! :)
    Wish to win <3
    Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, geweldige giveaway!!! -duimduimduim-

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Reacties
    1. i would love to win it..please tell me what should i do??
      my email is- dipti.narayan2308@gmail.com
      waiting for your reply...:)

      Verwijderen
    2. giveaway closed yesterday sorry. there will be a new giveaway this fall so stay tuned ;)

      Verwijderen
  28. Ik begrijp niet hoe dat werkt?
    Hoe kun je winnen?????

    XX mo XX

    http://movuitton.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De winactie is voorbij, gisteren was de laatste dag om mee te doen, in de herfst is er weer een nieuwe winactie.

      Verwijderen
  29. hi there... just like to ask. where and when will u announce the winner? hehe ^___^

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)