vrijdag 24 januari 2014

Benefit The Porefessional, Agent Zero Shine

Benefit The Porefessional, Agent Zero Shine
Glim en glans worden genadeloos uitgeschakeld door dit vernuftige beautygadget waar menig spionne jaloers op zal zijn. Aget Zero Shine is een matterend poeder die iet alleen matteert maar ook de poriën verkleint. Dit ideale beautygadget neem je zo mee in je tas om je op elk gewenst moment van een mat laagje te kunnen voorzien.


Het poeder is universeel dus kan door iedereen gebruikt worden, huidoliën worden onder controle gehouden door polymeren en linzenextract vermindert de zichtbaarheid van poriën.

Nu heb ik absoluut geen last van zichtbare poriën, (mijn huid is voornamelijk erg droog met fijne poriën als gevolg) maar glans wil op kin, neus en voorhoofd nogal eens een vervelende beauty irritatie zijn. Ook smeer ik voor die droge huid graag lekkere volle crèmes en als die nou net een beetje meer glans op mijn huid achterlaten dan mij lief is dan maakt Agent Zero Shine korte metten met deze glanzende zones.


De verpakking is briljant, je schud de poeder in je handpalm en brengt dan met het kleine penseel het poeder aan waar nodig.

Agent Zero Shine is verkrijgbaar in geselecteerde Douglas filialen en via de online Douglas webshop voor €31* Op onderstaande foto's zie je het poeder in de handpalm, op de rug van mijn hand na één veegje en dan nog eens maar dan na twee veegjes. Je ziet niets meer terug van het poeder alleen een effen oppervlak.





*aanbevolen verkoopprijs