zondag 5 januari 2014

Mavala Metropolitan collection part I


Mavala Metropolitan 
Deze collectie van Mavala vind ik zo onwijs mooi dat ik er bewust voor heb gekozen om de collectie op te splitsen in 2 delen zodat alle 6 de lakken de aandacht krijgen die ze verdienen. De Metrolpolitan collectie bstaat uit 4 duochrome lakken en 2 metallics. Alle swatches zijn van 2 laagjes lak zonder topcoat.

Mavala Metropolitan 354 Metallic Blue
Mavala Metropolitan 354 Metallic Blue swatch 

354 Metallic Blue is een indigoblauwe metallic die op de foto's door het zonlicht iets doffer lijkt dan ze in werkelijkheid is. Mijn camera had een beetje moeite met het vastleggen van de intensiteit van deze lak.

Mavala Metropolitan 352 Copper Violet swatch 
Mavala Metropolitan 352 Copper Violet swatch 
Mavala 352 Copper Violet is een mix van roségoud en paars, heel warm van kleur en heel erg bijzonder.

Mavala 350 Emerald Gold swatch 
Mavala 350 Emerald Gold swatch


Mavala 350 Emerald Gold is mijn absolute nummer 1 van deze collectie, de combinatie van zeegroen met glinsterend goud doet mij denken aan zeemeerminnen en edelstenen (ik heb dan ook een hele rijke fantasie....)

Dit waren de eerste drie lakjes uit deze collectie, deel 2 volgt snel. Wat vind jij va deze kleurtjes?